İlk Kadınım Olya

Bu hikâye benim başıma 15 yaşındayken geldi.
Arkadaşlarımla birlikte sözde bir çocuk sağlık kampına gitmiştik. Biz o zamanın gençleri için hayatta çok az keyif vardı – içki içmek ve hiç sahip olmadığımız kadın hayalleri. Her neyse, yarım kasa votka ve birkaç paket prezervatif aldık ve büyük umutlarla tatile çıktık.
Ama orada her şey beklendiği gibi değildi, hayır, elbette her gün içiyorduk, kızlarla sosyalleşiyorduk, ama hiçbir şey 15 yaşındaki kızları öpmekten öteye gitmiyordu.
Ama bir gün kamptaki hayatım değişti. Bir gün kendi kendimizi yönetme günü belirlendi, biz tatilciler en büyük mangaya, öğretmenler ve danışmanlar da en küçüklere yerleştirildi. Burada ben ve arkadaşım 9-10 yaşlarındaki çocuklara atandık. O müfrezede gerçek danışman Olga Vladmirirovna’ydı, 21 yaşındaydı. Onunla tanıştık, sohbet ettik, ben böyle bir şey düşünmedim bile.
Bir gün geçti, başka bir gün, başka bir gün, başka bir gün, üçüncü gün, ona merhaba dedik, bazen konuştuk. Ama bir akşam disko sırasında beni evine davet etti, sonra ne olacağını düşünmeden gittim. Odasında oturduk, kâğıt oynadık, güldük, konuştuk, biraz sarhoş olduğum için kendimi oldukça rahat hissettim. Birden dağıtmayı bıraktı ve bana garip bir şekilde baktı, ona neden devam etmediğini sordum. Ama o kartları bir kenara bıraktı ve elbisesinin düğmelerini açmaya başladı, elbisesi düştü, sütyeni ve külotuyla önümde oturuyordu. Ona bakıyordum, kafam anlaşılmaz düşüncelerle doluydu, her şey birbirine karışmıştı, sikimi pantolonumun içinde hissediyordum, ama sersemlemiştim ve hareket edemiyordum. Bana baktı, baktı ve sonra sordu:
– Hiç bir kızla seks yaptın mı?
Orada aptal gibi oturdum ve başımı salladım.
– İstiyor musun, diye sormaya devam etti.
Başımı salladım.
Olga, -O zaman rahatla ve uzan, hepsini kendim yapacağım- dedi ve yataktan kalkıp beni üzerine yatırdı.
Uzandım, hala hiçbir şey anlamıyordum, her şey sanki bir rüyadaydı. Olga eğildi ve beni dudaklarımdan, boynumdan, alnımdan, yanaklarımdan öpmeye başladı, tişörtümü çıkardı, heyecanım beni çıldırtıyordu, sikim şimdiden şortumu yırtıyordu, aşağı indi, göğüslerimi, karnımı, omuzlarımı öptü, çok hoşuma gitti, şortumu ve şortumu çıkardı. Sikim hala duruyordu, gülümsedi ve bana baktı, boşalmak üzereydim. Şimdi ayağa kalktı ve yavaşça hareket etmeye başladı, sırtını döndü, sütyenini çıkardı ve bana döndü, bakışlarım güzel duran meme uçlarıyla güzel büyük göğüslerine sabitlendi. Olya yaklaştı, elimi tuttu ve göğsüne koydu, harika hissettirdi, o sert göğüsler çok güzeldi ve nasıl boşaldığımı bile fark etmedim, horozum yumuşadı ve aşağı indi. Olya güldü, onun önünde böyle bir kızın önünde bu kadar utandığım için çok utanmıştım. Ama bitirmeyi düşünmedi, beni sakinleştirmeye başladı:
– Endişelenme, birçok insan ilk seferinde böyle olur, şimdi her şey yoluna girecek Onu öptüm, ellerim sert göğüslerini avuçluyor, sırtını, başını okşuyordu. Sikimi ellerinin arasına aldı ve tekrar şişmeye, eski haline dönmeye ve tekrar savaşmaya hazır hale gelmeye başladı. Benden uzaklaştı ve şöyle dedi:
-Şimdi asıl meseleye gelelim.
Gülümsedi ve üzerinde oldukça büyük bir ıslak nokta bulunan beyaz pamuklu külotunu çıkarmaya başladı. İşte güzel danışman Olya karşımda 15 yaşında çıplak bir çocuk olarak duruyordu.
Çok güzeldi: omuz hizasında sarı saçlar, sevimli bir yüz, ince bir vücut, çıkık meme uçlarıyla büyük ve güzel göğüsler, güzel yuvarlak bir popo, tepesinde düzgünce kesilmiş saçlardan oluşan bir üçgenle birleşen ince bacaklar. Hayatımda çıplak gördüğüm ilk kızdı, her şey bir peri masalı gibiydi.
Yatağa uzandım, sikim kalkmıştı ve gitmek için sabırsızlanıyordum. Yatağa tırmandı ve şu sözleri söyledi:
– “Hazır mısın? – çömelmeye başladı. Sikimi vajinasının girişine yakın hissedebiliyordum ve yavaşça kendini indirmeye başladı. Islak, sıcak duvarlarının sikimi kapladığını hissetmek harikaydı, ritmik bir şekilde üzerimde hareket etti, aşağı ve yukarı gitti, hareketleri her seferinde daha hızlı ve daha hızlı hale geldi, ağzından bir inilti çıktı, boşalmak üzere olduğunu hissettim, neredeyse ben de hazırdım. Bir inilti ile başını arkasına attı ve üzerime düştü, ellerimle pelvisini horozumun üzerinde hareket ettirmeye devam ettim ve yakında da boşaldım.
Hareketsiz yatıyorduk, o benim üstümdeydi, sikim hala onun içindeydi, çoktan yumuşamış olmasına rağmen, sularımız vajinasından akıyordu. Her şey harikaydı, neler olduğunu düşündüm ve sonunda gerçekleştiğini düşündüm. O da yüzüme bakıyor ve gülümsüyordu.
Yaklaşık on dakika boyunca bu şekilde yattık. Ama yorgun hissetmiyordum, daha fazlasını istiyordum, uzun zamandır hayal ettiğim her şeyi, videoda açık filmlerde gördüğüm her şeyi denemek istiyordum. Bu düşüncelerle sikim yeniden kalkmaya başladı. Ayağa kalktım, Olya’yı sırt üstü yatırdım, hemen her şeyi anladı ve bacaklarını dizlerinden bükerek açtı.
Yatağa tırmandım ve vajinasına bakmaya başladım. Güzel, narin labiaları gözüme çarptı ve onları ayırdığımda tepesinde küçük bir yumru gördüm – bu onun klitorisiydi. Onu öpmeye başladım, sadece dokunduktan sonra Olya hareket etti, nazikçe yapmaya başladım, ama ilk kez olduğu için deneyimsizdim. Dudaklarını öpmeye, yalamaya, içeri giren nemi emmeye başladım. Olya burnunun altından bir şeyler mırıldandı, ama anlaşılır bir şekilde değil, inledi. Klitorisini ağzımla okşadım, öptüm, kemirdim, emdim, Olya başımı bacaklarının arasına daha sert bastırdı, sırtını eğdi ve şiddetle boşaldı. Üstüne çıktım, göğüslerini öpmeye başladım, daha yükseğe çıktım, dudaklarına ulaştım, yüzünü öptüm. Sonra elimle uzun zamandır hazır olan sikimi rahmine doğru yönlendirdim. Ve içine sokmaya başladım.
Genel olarak gecemiz uzun sürdü, Oli’yi neredeyse sabaha karşı apartmanımda bıraktım. Arkadaşlarım “ateş vaftizim” için beni tebrik ettiler. Neredeyse hiç uyumadım ve hiç de canım istemiyordu. O gün kolordudan neredeyse hiç çıkmadım, çünkü nedense mahalleye girmekten korkuyordum. Bir büyük içki daha içtik ve dansa gittik.Onu gördüğümde kızardım ve suçlu bir birinci sınıf öğrencisi gibi ona baktım, arkadaşlarım kenara çekilip göz kırparak güldüler.Olya, sanki hiçbir şey olmamış gibi, benimle her zamanki sohbete başladı. O sırada slow bir dans çalıyordu ve dans etmeye başladık, bana 10 dakika içinde evinde beni beklediğini fısıldadı. Gizlice diskodan ayrıldım ve onun evine gittim.Bütün gece tekrar seviştik….Böylece kamp mesaisinin sonuna kadar tüm gecelerim meşguldü, Oli’de geçirdiğim her gece, bana seksin bilgeliğini öğretti, eğer buna denebilirse.
Kamptan sonra onunla birkaç kez görüştüm ama ne olduğunu hatırlamıyorduk, sadece hayat hakkında, bir insanın nasıl yaşadığı hakkında konuşuyorduk. Onu en son beş gün önce gördüğümde çoktan evlenmişti ve bir çocuk bekliyordu.
Şimdi 18 yaşındayım ve cinsel olarak aktifim. Ama danışmanım Olga Vladimirovna benim için muhtemelen sonsuza dek dünyanın en unutulmaz kızı olarak kalacak.

Eğer Sende Gizlilik İçinde SEX yapabileceğin bir partner arıyorsan, yorumlarda kendinden bahset, nerede yaşadığını ve sana kolayca ulaşmaları için sosyal medya hesabını yaz